Bilderas av RIHANNAkonsert Del 2.

DER KOM HUN! Ut av en ball! fy faan. Jeg har sett og hørt RIHANNA. She made my day♥


Dirtyy

Under konserten kom hun ut i denne. Også skøyt hun ut et eller annet. Noen som vet hva det var? ekstremt nyskjerrig! Så ut som t-skjorter eller noe.

Hun minnet om alle de døde og pårørende etter terroraksjonen på regjeringskvartalet og utøya. Det var utrolig flott av henne å ta seg tid til det! ♥

Etter konserten skulle jo alle ut. FY så mye folk!!

Både jeg og Joakim holdt på å synge for høy hals da de sprutet ut disse. Og jeg fikk en i halsen mens jeg sang! holdt på å dø der jeg stod, haha!

Fine plakaten min ♥

Dette båndet bringer sykt mye minner! Gonna keep it forEVAH. Ikke på da, men skal spare på det :)

Legg igjen en kommentar

