Bortskjemt hund!

Bilde sier vel sitt. Haha fy faen så stygt. Maskara fra i går, og håre ser ikke ut.. Får skylde på at jeg er syk. Jeg er selvfølgelig begynt å bli syk. GAD! Skal på rihanna konsert om under en UKE! Og jeg mener det, blir jeg verre til neste uke, vet jeg ikke hva jeg gjør. Jeg SKAL til bergen uansett, jeg SKAL drikke, jeg SKAL synge, selv om halsen min dreper meg. Jeg SKAL. Fikk også lønning i dag, wihuu. Anyways, tilbake til overskriften.

Dette er det foret Leo elsker. Hans favoritt.

Som dere ser er de runde, og det liker han ikke. Han synes de er for store. Så DERFOR:

Må vi dele opp foret i slike små biter. Deler liksom en runding i 4 små biter. i know, BORTSKJEMT.

Tror dere ser det bedre her. Man må vertfall dele dem i slike små biter.

Ogsåå får han mat! Sulten Leo her ja :) Han er ganske kresen, men han er litt søt da ! Nå skal jeg på jobb om en halvtime, så jeg stikker og ordner meg litt! Snakkes

Legg igjen en kommentar

