NY United drakt!

Vet ikke om jeg har fortalt at jeg har kjøpt ny drakt? den er vertfall så fiiin. Tok dette når jeg dusjet i sta, så her blir det ikke bilder av ansiktet mitt neei. heh..

Anyways,  jeg skulle høre musikk før jeg la meg i går kveld, og fant plutselig ut at jeg ville høre den sangen som de bruker i den solo reklamen. Der hvor noen ungdommer er nede på stranden, og skal ha solo. Så fyller de opp i glassene til hverandre, og han siste får mer solo en de andre, siden glasset hans er større.. jeg klarte IKKE å finne ut hvilken sang det var, og jeg fant ikke reklamen heller!  Jeg var så desperat! spurte alle på face omtrent om de viste hvilken sang det  var! til slutt viste det seg at det ikke var SOLO reklame, men FANTA! haha. flaaaut. Men fant den til slutt, å det er jeg glaad for:) Her er sangen:

Og her er reklamen da, men det er feil sang. Skal være den sangen ovenfor i den musikkvideoen her:

Ellers er det ikke noe nytt. Sitter å ser på kardashian nå, sier bare en ting. D R A M A. De lever av det. Og jeg lever av å se på det. hah, nei er ikke fult så gale, men er litt gøy da. bare sånn litt. Jostein er ute å drikker, og kommer vel hjem om noen timer full. HEHE! Jeg kunne dessverre ikke være med, siden jeg har tidligvakt i mårra. Er vel påtide å legge seg snart ser jeg.. gaash. men SNAKKES

 

Legg igjen en kommentar

