Snart kommunestyre- og fylkestingsvalg!

Fikk dette valgkortet i posten for noen dager siden! Før har jeg egentlig vært veldig klar på hva jeg vil stemme, og det er FRP. Håper ingen av dere friker ut fordi jeg vil stemme på det, med tanke på at Anders var en FRP’er. Jeg for min del, er så enig med FRP sin Asyl- og innvandingspolitikk. Vi kan ikke holde på slik lenger. Å ta inn flere en vi klarer å integrere. Mye innen for den kategorien er det jeg støtter FRP på. Jeg er på ingen måte imot at Norge er et flerkullturell, men vi må klare å hondtere alle. Vi kan ikke være alt for snille. Det var ei dame som hadde gått ut i en eller annen avis, med at hun ville ha hijab lovlig i politiet i Norge. Altså. HALLO! der går grensen. skjerp dere! Norge er snille, men dere trenger ikke å utnytte det! Hadde en norsk en vært i hennes land, der de har det så strengt fra før når det kommer til religion, og vi hadde spurt om å få bygge en norsk kirke eller et eller annet, så hadde vi fått et klart NEI! Reglene i Norge er slik at de ikke kan bruke Hijab i politiet, å da får de holde seg til reglene! og ikke syte over en så liten sak, og til og med komme ut i media med det. Herregud! Nei slike folk og slike saker frustrerer meg så sykt. Jeg tenker at Frp kommer til å stramme opp slike ting, og tenker derfor på å stemme på de. Jeg har vært veldig usikker nå i det siste, siden pappa er en kandidat for Høyre. Jeg er liksom ikke SÅ inni politikken at vil stemme på FRP uansett. Men jeg vil få denne innvandringen til å ta slutt. Jeg vil ikke at de skal komme inni landet vårt å utnytte trygd, voldta, rane og diverse. Jeg sier ikke at alle er sånn, men f.eks alle de voldtektsmennene som er beskrevet nå i det siste, har utenlandsk bakgrunn.. Det er en polakk som bor her i nærheten, han jobber ikke, og lever på trygden vår. Våres skattepenger. Han sender mesteparten av det til barna sine i polen. Igjen, VÅRES skattepenger blir sendt til barna hans i Polen.  Nei jeg vet ikke, men føler det mest sannsynlig blir FRP. Men who knows.

Legg igjen en kommentar

