Røykskadesalg!

På torsdag i forige uke, så hadde storsentere i polljen røykskadesalg! ALT var så BILLIG! Dørene åpnet kl 10.00, og jeg, Jostein, Jenny og Øyvind kom sånn 5 min før det åpnet. vi ble møtt med den køen utenfor storsentere, fulle parkeringsplasser overalt, og kø kø å atter KØ!.

Til en så liten plass som vi bor på, så er det dere ser på disse bildene syyke syyke greier. Det var så mye folk. Politiet måtte komme, pågrunn av at det ble laget bilkøer overalt, å folk parkerte på de mest merkeligste plassene. Busslommene var også fylt opp med biler. Hørte om folk som hadde stått i køer i på butikkene i over en time, og når de endelig kom til kassen, hadde de ikke fått med seg at på cubus kunne man bare betale med kontanter. Det hadde tydeligvis stått i avisen, uten at 30 % av de som var der ikke hadde fått det med seg. kjipt. ALLE klær på cubus kostet 20 – 30 – eller 50,-! all sminke var 50 % på! jeg hadde funnet meg noen klær på cubus, stod i kø, men endte med at jeg la alt fra meg og stakk. Jeg orket rett og slett ikke. Jeg fant ut at jeg heller betalter 100 kr mer på enkelte ting isteden for å stå i kø 2 timer liksom.

Jeg gikk ned på Mx sport, og der var alt 50 % på, og siden Jostein skulle ha seg fotballsko, så sto han i køen for meg. hihi. Der fikk jeg kjøpt en joggebokse, ei treningsjakke, en flisgenser, og en trenings t-skjorte. Kan legge ut bilder av det senere.  Det er jo noen dager siden røykskadesalget, og jeg gikk tilbake noen dager etterpå og fikk kjøpt litt sminke på cubus. kjøpte blandt annet denne:

Jeg ER så FORNØGD! Den er så go! En av de beste leppestiftene jeg har brukt, det kan jeg ærlig si. Den sitter som den skal, og ser nydelig ut på. Ekte. Jeg kjøpte den rosa! Nei en ting sier jeg bare. KJØP denne her jenter! It’s worth it! Herregud, har blogget sånn 3 innlegg på en dag nå! eller er det 4? haha. sick. Føler jeg har så mye å fortelle!!

Legg igjen en kommentar

