Boy you got my heartbeat runnin’ away

Kan foresten fortelle at jeg har begynt å jobbe nå. Begynte på torsdag i forige uke. Og seriøøst. Jeg har det så braa der. GLEDER meg faktisk til å gå på jobb om dagene. Sykt glad for at jeg har det sånn :-). 

Jeg har ikke tatt noen bilder av kulatoppen selv enda, så jeg gikk å google, søkte «kulatoppen omsorgssenter», og trykte på «bilder». Jeg bladde litt ned på siden, å ser dette:

DET hemmisbildet av meg og Jostein. hahaha. Kom på etterpå at jeg hadde lagt det ut, og da sikkert skrevet om at jeg hadde fått jobb der, så DERFOR er det der. lols :).

Jeg har også veldig lyst å meddele at jeg ENDELIG, etter mye mye øving, har lært meg Nicki Minaj – superbass sangen! Kunne den litt før, men nå er alt på plass! haha, er så stoolt! Det er supervanskelig å rappe!

Legger med musikkvideoen også! Prøv selv da! Er faktisk ikke så lett!

Wha – wha – wha – wha WHAT did i saay?

Legg igjen en kommentar

