Oppdatering 20.07.11

Vet dere hva? seRRiøøst, jeg er så dritt lei av regn regn regn hele tiden. Det er SOMMER ! :( å være her er helt rart. det regner, er overskyet, men fortsatt drit varmt ute. Enten tar jeg på meg for lite klær, ellers så tar jeg for mye. enten eller. UANSETT. Det har ikke skjedd så veldig mye i min hverdag siden sist jeg blogget. Gud jeg har et kjedelig liv akkurat nå. Men har foresten ordnet meg jobb i dag! Skal jobbe på kulatoppen omsorgssenter! :) Tror dette kommer til å bli supert! Gleder meg virkelig til å begynne neste uke :-). Skal sikkert jobbe der en god stund, siden jeg ikke kom inn på skole dette året. Så blir vel et jobbeår på meg;) Ellers så hadde jeg besøk av joakim i går! han ble så fuull, haha! Han hoppet på trampoline, mens jeg tok bilder! Lenge siden jeg har ledd så mye, hah:D Var btw i bryllup i Oslo i helgen også! Okey, har skjedd LITT siden sist når jeg tenker meg om;) Kan legge ut bilder av det også  senere :)

SJEKK DEN MODELLEN A! haha

Glemte også å si at jeg og Jostein hadde oss en liten båttur! KJørte båt ut på en øy her, fant oss en fin plass og grillet:-) Vi er så kreative! Jostein var btw passe stolt da han laget det greiene som kjøttet henger på. Haha. søøt :-)

 

Legg igjen en kommentar

