Hvem sier at flymat ikke er godt?! det er jo awsome

Ja da er det gått faktisk gått nesten 2 uker siden vi kom hjem fra syden! Sick.. Å skal jeg være ærlig, har ikke blogging vært førsteprioriteten siden jeg kom hjem. Har heller ikke vært noe sommervær her. Bah. Enten regn og overskyet, eller overskyet og opphold. Ikke sol. Mallorca var btw utroolig deilig! Været var for det meste bra, og vaarmt takk guud! Men fikk litt dårlig første inntrykk da; Etter en lang reise med fly og nesten 2 timer i buss til hotellet, var vi framme i 3 tiden på natta. Vi gikk til resepsjonen, fikk litt info om det generelle, kortene til rommene, og fikk på ‘all inclusive’  båndene våres:

Pent!

Da vi kom opp på rommet som vi hadde fått, slitne som vi var, klare til å legge oss, så var det til alle sin fortvilelse IKKE ryddet! Derfor var første inntrykket på litt sånn, ja.. Vi gikk ned til resepsjonen igjen, sa ifra, å han var helt sjokkert. Han beklagde å beklagde. Man kunne se at han rett å slett var utrolig flau over det som hadde skjedd. Vi fikk et midlertidig rom til neste dag, så det ordnet seg jo :-) Dagen etter, var vi nede på stranden en tur, å da vi kom opp igjen hadde vi fått et brev fra resepsjonen. Der stod at vi måtte komme ned til dem når vi hadde tid i dag. Det gjorde vi, å vi fikk snakke med sjefen som da beklagde seg over det som hadde skjedd, å forklarte at en av stuepikene rett å slett hadde glemt å tatt rommet. Vi ble tilbudt et nytt rom med utsikt mot bassenget, noe som man egentlig måtte betale ekstra for å ha. Vi var veldig fornøgd med vårt nye rom, så alt ordnet seg til slutt:) Her er den nye utsikten;

Gidder ikke legge ut alle bildene, men her er noen:

Hvem sier flymat ikke er godt? Det er jo awsome

Vannpipen som vi kjøpte oss ! <3

Jostein kjøpte seg håndkle. Haha, søtis

matsalen vår med MYE mat!

peningen miin

Var på western waterpark, og fikk ikke tatt noe særlig med bilder der inne, siden det var badeland. Men fikk dette i bussen påvei hjem. Den gule sklia der gikk seriøøst rett ned! Bare Jostein som tørte og ta den. haha. <3

'gratis' drikke ! ohyee

Haha. Ler hvergang jeg ser det bilde her. Nydelig paaar !

Nå gidder jeg ikke mer. Legger ut flere bilder en annen gang:) Den helgen vi kom hjem var det Måløydagene! Da var også fadderbarne mitt på beøsk! nyydligste jenta. Skal legge ut bilder av det også i morgen sikkert ;) Nå skal jeg og Jostein se film før vi legger oss. Deilig med ferie :-) <3