Reise en dag før, pga flommen!

Jeg har sommerferie, men er våken klokken halv 7 (!) fordi. Jostein står opp kl halv 7, å da gjør jeg også det. Har alltid store planer om å legge meg igjen når han har dratt, men det skjer liksom aldri. Da er jeg ikke så trøtt lenger. Kanskje like greit egentlig:) Siden vi reiser på fredag, eller faktisk kanskje i morgen (!), så har jeg begynt å pakke. Grunnen til at vi kanskje må reise i morgen, er pga. flommen. Vi hadde tenkt å reise på fredag, og da hadde vi vært på gardermoen slik av vi var der omtrent 1 time før innskjekk. Men pga. flommen å alt det der, så blir det mye omveier å sånn, å da kan tiden bli  veldig knapp! Vegard skulle ringe inn i dag, å høre om de mener vi rekker innsjekking å alt det der, om vi må kjøre omveier å sånn. Så viss ikke, så må vi reise i morgen for å være helt sikker på at vi rekker flye:)

Ellers har jeg ikke store planer for dagen. Tenkte å pakke helt ferdig det jeg skal ha med meg, men ellers ikke noe annet en det jeg skal gjøre. Er foresten så SINNSYKT deilig å se folk spamme face med at de skal ha eksamen osv i dag! Mens jeg var ferdig forige fredag! Niiice ♥

Ligger å ser på den nydligheten her ♥ Han er så nyyydelig. Når jeg tenker på han, så må jeg nesten bare le litt. Han har en så rar, men samtidig priceless personlighet. Han elsker f.eks varme! Og med det mener jeg at han faktisk kan ligge i sola om sommeren å steike seg, mens han har tunga ut å puster og peser. Men å legge seg i skyggen? neineinei. Han er veldig (!) kresen når det kommer til mat! Det som ikke smaker eller lukter godt, det gidder han ikke å bry seg med en gang. Å skal han få brødskiver, så skal det skjæres opp i små biter, ellers spiser han ikke. Og en annen ting! Det han hater mest her i verden, det er å DUSJE! han hater det. haha. Når vi har dusjet han å sånn, så springer han rund i hele huse, å tørker seg oppetter alt! han klarer ikke å stå i ro, for å være våt, det skal han værtfall ikke være. søtis ♥ Gud, kunne ramset opp en hel del, men nå må jeg henge opp klærne mine, slik at de forhåpentligvis blir tørre til i morgen : ) speaks

Legg igjen en kommentar

