Sommerferie og Mallorca NEXT!

Da er muntli eksamen bestått, så nå er det ENDELIG sommerferie! Guud som jeg har gledet meg til denne dagen! Sommer og sool ♥. I tilleg reiser jeg og min kjære til Mallorca med 4 andre neste fredag! Vi har alle bestilt sånn all inclusive, så dette blir bra!:D
Her er noen bilde fra hotelle vårt:

Nei nå er jeg klar for sol, varme, bading, alkohol, sene kvelder, grilling, fisking, chilling, solbriller, aah, jeg kunne ramset opp en heel del! Men nå skal jeg spise middag, også blir det ut senere i kveld for å feire at det er ferie !  ♥

Legg igjen en kommentar

