Muntlig eksamen i soss!

Jeg fikk vite i går at jeg kom opp i sosiologi og sosialantropologi.. Jeg skal egentlig ikke klage, siden det her er mye lettere en historie eller naturfag! Norsk hadde selvfølgelig vært det beste, menmen. Jeg husker i fjor når jeg gikk BUA (barn og ungdomsarbeider), at jeg grua meg skikkelig til muntlig eksamen, mens nå merker jeg ingenting. haha. Jeg hadde gledet meg til denne fri dagen i dag å hadde store planer om å sove leeenge, men neida. Her står jeg opp halv 7 sammen med Jostein når han skulle på jobb, skulle legge meg igjen etterpå, men så har det seg sånn at jeg ikke er trøtt. siiick! Er liksom alltid trøtt. Får vel egentlig bare  begynne å lese.. Baah, dritt. 

Har btw en del bilder fra Ålesund turen også, så skal legge dem ut senere i dag:)

 

Legg igjen en kommentar

