Ålesund i morgen med min kjære :)

Ja. Da skal jeg og Jostein ha oss en tur til Ålesund i morgen:) Planen er å handle inn litt sommerklær til vi reiser til syden den 17 juni, altså ikke lenge til! Vi skal til Mallorca, å guud det skal bli deilig! Magaluf here we come!!  Dritt å må stå opp halv 8, reise halv 9, og ca framme i Ålesund halv 12 om vi rekker alle fergene som vi har tenkt:). Så nå skal jeg hoppe i dusjen, og tørke håret mitt FØR jeg legger meg! Hater å legge meg med vått hår. Blir så ekkelt neste dag. anyways! snakkes :)

Legg igjen en kommentar

