Pirates of the carribean, Stranger Tides – Trenger man 3D briller?

Noen som vet om vi trenger 3D briller? Gidder liksom ikke å kjøpe 2 stk om man ikke merker så stor forskjell.. Jeg og noen venner var på Never say never med justin bieber. Å det var også en 3D film, men vi hadde ikke penger til 3D briller, så vi dro uten. Å jeg må si jeg er sykt glad for det! trengte jo dem ikke? Men i Never say never var jo det mye snakking og personer live, og da trenger man jo det ikke. Mens i Pirates of the Carribean så kan jeg tenke meg der er mye 3D. Menmen, vi får se :)

Legg igjen en kommentar

