Good Søndag!!

Som sagt, så hadde jeg besøk av Joakim i går, og vi hadde det gøøy på chatroulette! haha:) Jeg hadde besøk av han, mens Jostein skulle ut på fest med Einar. Etter noen timer her hjemme, så fikk jeg mld med Einar kl 11 (!), hvor han lurte på om han kunne komme til oss å ‘slappe av litt’? Full as always som sagt:* Kvelden endte vertfall med at Einar kom som han sa, hentet seg en dyne og satt seg ned sammen med oss. Etter noen dobesøk, sovnet han i stolen, å guud så morsomt det var! Han gjore så mye rart i søvne der han satt, haha!

– Han mumlet mye i søvne                                                                                                                  – Først så lå han, og i søvne satt han seg opp å sov sittende !?                                                     – Han røyste seg opp, hadde øynene igjen, smilte, og la seg ned igjen å sov.. HAHA

Var ikke så veldig rart at Einar ble så full da, han hadde vist drukket 12 øl på 2 timer eller noe sånt? sick.. Jostein verken hørte vi eller så noe til før klokken 3 på natta når han kom med taxi. Han hadde ikke batteri på tlf, så ingen fikk tak i han eller viste hvor han var. Litt skummelt. Når Jostein var komt i hus, gikk vi å la oss på romme mitt, mens einar skulle sove på sofaen i stuen. Men i dag tidlig når vi våknet, så lå vi alle sammen i senga. haha! Ellers i dag har vi bare chillet. Stått opp seint, og spiste frokost mens vi så reprisen av Norske talenter.

De som gikk rett til finalen var ‘tre generasjoner’, og dommerene valgte hun her som videre? Nei.. Ikke helt etter min smak for å si det sånn. Er ikke så veldig fan av at de som synger skal gå videre i norske talenter. De kan heller melde seg på Idol eller et annet syngeprogram, også kan de andre som har andre talenter en å synge få ha Norske talenter! Gud, kunne jeg bare fått bestemt det meste her i verden hadde alt vært så bra. hah, neida.

Mamma inviterte meg og Jostein på Thairesturang kl 4 i dag. å NAM NAM NAM! Elsker, og da mener jeg elsker thaimat ♥.

HVA HETER DET TEGNE? I mulan filmen så fikk hun å han et sånt smykke også!

Var et kort som sto til pynt der. Noen som kan Thai?

Når vi fikk maten, var vi så sultne alle sammen, så jeg glemte helt å ta bilde av maten. Eneste som ikke spiste opp var søsteren min. Hun bestilte scampi eller noe sånt. Var faktisk godt!? hah:)

 

Nå har jeg og Jostein nettopp sett ferdig Manchester United – Blackpool, og stillingen ble bra for Jostein, 4-2! Særiøst, han forguder United. Nå skal vi se ‘etter kampen’ til kl halv 8, også drar vi til Måløy for å se Pirates of the Carribean – Stranger Tides 3D. Gleder meeg!

Legg igjen en kommentar

