Chatroulette is FUN

Haha. Nå har jeg besøk av Joakim! vi sitter på chatroulette å kødder oss som f***! Så møtte vi han festlige fyren her. Sexayh♥ Grunnen til at vi sitter på Chatroulette NORGE, er fordi vi ikke kommer inn på ‘com’? Skjønner ikke hva vi har gjort,hehe. Vi satt der i sta, også tok vi oss en ‘pause’. Etter en liten stund når vi skulle inn igjen, så kommer det sånn her:

hah. Ellers i dag har det ikke skjedd så mye. Har bare vært på jobb, det er vel det eneste. Jobber som støttekontakt, og i dag var jeg ute i det ‘nydlige’ væire på trilletur!

Huset til farfar og farmor. Det der treèt minner meg om det i løvenes konge. Et sånt eksotisk tre, hah.

ææsj. serr. hater dem. What’s the point ?

Jeg kommer aldri til å vokse fra å spise disse. Hah. Surstilker ♥

Noen som vet hva de heter på ekte? Husker på barneskolen pleide vi å spise surblad også, men det liker jeg ikke så godt lenger. Håper de ikke er giftige da, hah. Har ikke merket noe etter de 19 årene jeg har levd da, så tror det går bra!

Skulle prøve å ta et bilde av meg med min bestevenn selvutløseren, også klarte jeg selvfølgelig å lukke rett før.. På bilde er øynene påvei opp igjen, haha. Så DERFOR er den stygge rosen der, just as you know..

Nå kom Einar, han er vist full, as always, hah. Speaks!

Legg igjen en kommentar

