Russetiden ferdi!

Ja, da har det blitt en stund siden sist jeg blogget. Har skjedd en hel del siden sist jeg blogget, men jeg orker ikke å ramse opp alt. Kan si at forige helg var det breim og florø festing på russen! Jeg dessverre var ikke til Florø, men jeg var på Breim! Siden jeg og Lillian var på Breim i fjor også som svartrusser, og hadde det SYKT kjekt, så kan vi vel si at vi hadde ganske høye forventninger til Breim 2011 også. Jeg må si at det ikke levde opp til i fjor, men kjekt var det! Her er noen bilder fra kvelden:

Meg og Lillian <3

F.V - Lillian, Meg,Jenny,Steffen,Ida

 

Meg i midten, Ida med koppen, og en random jente?

Søtingene, haha!

Har en hau til med bilder, men orker ikke legge alle ut. Ellers så hadde jeg og Jostein 17. mai feiringen i Almenningen tidlig på dagen, med konkurranser i bygda, rømmegrøt, sang og taler. Alltid koslig. Også dro vi til Måløy for å høre på russepresidentene sine taler, og jeg må si jeg ble ganske imponert! Han mannen som var konferansier sa at talene var så flotte, og at han i noen sekunder lurte på om det var politikere som snakket!  Med tanke på den flotte talen Inga hadde for oss rødrusser, så er jeg veldig (!) stolt over å være rødruss i år!. Russen i Måløy har alltid tatt oppdrag for kreftforeningen, og at russen går med bøsser for dem er blitt en slags ‘tradisjon’. Uansett. I år klarte russen og samle inn hele 20.000 mer en fjordårets russ! Ooooh, snap! DEILI! Russetiden har vært awesome, med masse kjekke minner!, men fy f*** så godt det var å gå med andre klær, haha. Klarer faktisk å føle meg ren ògså. Nei nå skal jeg prøve å laste ned en film å se. Skaffet meg utorrent i går jeg skjønner dere. ‘Wihii’. Skjønner ikke så veldig mye av det enda, men fikk heldigvis hjelp med Asap å laste ned Meet the Robinsons i går da. Thanks! Men nå skal jeg laste ned, seee yah!

 

Legg igjen en kommentar

