Iphone 4 elller 5?

Apple har bestemt seg for å gi ut iphone 5 tidligere en planlagt pga. kritikken rundt 4 om jeg har fortstått det riktig? Tror det var noen som sa det til meg, eller så har jeg lest det en plass. Uansett. Min fantastiske flotte Iphone 3GS er i ferd med å dø ut tror jeg. Jeg har hatt null problemer med den tlf, helt nå for et par uker siden. Først klikket kamera som jeg har nevnt tidligere. Kommer bare en rosa skjerm når jeg går inn på, også har den lydløsknappen klikket, slik at det vibrerer bare jeg kommer så vidt borti.. Hva blir det neste? Jeg skal innrømme at alt dette sikkert har en sammenheng med at jeg har mistet den ned et par 100 ganger for mye, hehe. Så nå er det vertfall på tide med en ny tlf, og siden jeg er så utrolig fornøgd med apples design, layout, oppsett av aps,  og alt det der greiene der, så blir det nok iphone igjen! Spørsmåle er bare; skal jeg vente på den nye iphone 5? og i såfall, når kommer den ut? er det lenge tid? hva vil prisen ligge på? eller skal jeg ta 4’eren?

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10085975

Etter slik som jeg fortso det etter denne artikkelen, så er det ikke så veldig mye forskjell på 4 og 5? 4 har 5 m.p camera, mens 5 har 8 m.p camera. + at 5 vil forbedre oppløsningen eller forbedre skjermen eller noe sånt. Sånn som jeg ser det  nå, så haller det mest til iphone 4, men hadde vært sykt digg med 8 mega piksel camera også da.. damn! Jeg får vel bare vente å se på prisforskjellen. Blir det mye i prisforskjell så blir det 4, om ikke så blir det 5 ! :)

Legg igjen en kommentar

