Å sove middag er dritt

Jostein kom i sta, å gjett hva han hadde tatt med seg? Mossaka og hvitløksbrød! naaam. Selv om det var jeg som ba han ta med litt til meg, så liker jeg heller tanken på at han gjorde det selv, hihi:). På fredager er vi alltid slitne etter uka, og det er veldig typisk oss og skulle ‘slappe’ av i senga, også ender det alltid med at vi sovner begge to i flere timer. Hater egentlig og sove middag. Man blir så trøtt og sliten resten av dagen om man sover. Eller værtfall vi da, hehe. I dag er jeg faktisk ikke trøtt, men som dere ser så har min kjære søte pus sovnet vedsiden av meg. Ntåå, loveyou ♥. Jeg som skulle laste ned film i sta kom selvfølgelig aldri på en film jeg faktisk ville se, så det endte med at jeg ble sittende å spille angry birds på face isteden. Siden Jostein ligger å sover, og jeg ikke har hjerte til å vekke han, må jeg finne på noe jeg kan gjøre til han våkner..

Legg igjen en kommentar

