En liten oppdatering

Russ 2011

Dette er da min russebokse som jeg må bruke i en måned i strekk. Deilig.. Det er en stund siden jeg har blogget nå, men sånn blir det av og til. Jeg orker ikke å ramse opp alt som har skjedd i det siste, men litt kan jeg fortelle. Russetiden har som sagt begynt, å faktisk nå sist helg, var russen vår på blåtur. Turen endte opp på Husevåg, ikke så langt vekke herfra, men gøy var det! Vi begynte turen med rebusløp, og deretter tok vi ferga til husevåg alle sammen. På den andre siden ble vi hentet i karavellen til en medruss, og han kjørte oss alle dit vi skulle. Kvelden gikk til grilling, prat, drikking, drikkeleker og musikk. Lokale vi hadde leigd som vi skulle sove i var en skole, og utover natten gikk flere å flere å la seg. Noen festet til vi andre sto opp dagen etter, og det skal de ha respekt for altså! Jeg var så trøtt dagen etterpå at det var helt sykt!

 

Vi dro tilbake allerde klokken 10 (!) neste dag, og jeg dro rett på Aleksandra hotel i bursdag til min farfar. Der fikk alle inviterte gratis bading, og middag. Det var en kjempe kjekk søndag, men fy søren så irriterende det var å være fyllesyk når man får så mye gratis og GOD mat ! Jeg måtte gå på do flere ganger å nesten spy, i tilleg til at jeg ikke fikk smake på all den gode maten fordi jeg ikke orket.

Utebassenget på Aleksandra Hotel

Ellers i det siste har det ikke skjedd så mye som jeg kommer på nå. Vi som er russ har gjort en del småting da,som for eksempel å ta ungdomsskolen. Dette har vel vært en tradisjon for russen i Måløy ganske lenge, å det er alltid like kjekt. Ungdomsskole elevene har i det siste begynt å ta igjen på russen da. Med å f.eks. kaste eddik, melk, og i fjor under russetiden brukte noen faktisk urin! Ja, Urin. Fy faen, haha. Grunnen til at jeg ikke har så mye bilder, er fordi iphonen min har streika. Eller mobilen fungerer, men når jeg skal ta bilde, er kamera sånn:

blæ

Triste greier. Jeg gidder heller ikke å gjøre noe med det, siden jeg har Iphone 3GS. Skal heller kjøpe meg Iphone 4, når økonomien er på plass, så jeg får nok klare meg uten mobilkamera en stund til.

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

