Hull i øret!

Ja, da har jeg endelig klart og gjort det jeg har hatt lyst til lenge! Å ta et hull til i øre! Dette er jo egentlig ingen big deal, men jeg er veldig pinglete når det kommer til nåler! HATER det. Sprøyter? Blodprøver? nei off.. Bare sånn stikk i fingeren synes jeg er ekkelt. haha :) Det var vel ikke så ille, men det gjorde vondt! Det kan ingen si at det ikke gjorde! Jeg lever fortsatt da. Foreløpig! Jeg som er så redd for nåler å sann, har faktisk hull i navlen. Kan faktisk ikke fatte og begripe at jeg tørte det! Men slik jeg husker, så gjorde det ikke vondt i det hele tatt! Verre å ta i øret synes jeg da, menmen :)

Legg igjen en kommentar

