RUSS 2011

Random bilde ;)

Ja, da har det ikke blitt blogging på en stund, og jeg har egentlig ikke noe grunn. Heh. Har egentlig bare ikke brukt den siste tiden på data. I går hadde vi russeslepp foresten! Var utrolig gøy! ENDELIG er jeg russ, igjen! Hadde glemt den følelsen, og jeg kunne ikke gledet meg mer ! Jeg er så klar for fester, og i tillegg så er jeg med på en russebil  i år. Skal legge ut bilder senere av kvelden i går, + russebilen!

Her holder vi på og male, å det ble faktisk sykt bra til slutt! :D

 

Sari Shokkim, hah :D!

Nei, nå skal jeg ordne meg litt, også skal jeg til Måløy. Skal besøke Joakim :)

Legg igjen en kommentar

