Firmafest i går og bursdagsfest i dag :)

Nå sitter jeg forran tv’n og skal til å se farmen. Fikk ikke sett det i går, siden jeg og Jostein var på firmafest :) Var utrolig gøy! Masse god mat, drikke og hyggelig selskap :) Noen ble litt fullere en andre da, haha, men sånn skal det være! Disse 2 påskeeggene fikk jeg til bursdagen min, så nå sitter jeg å koser meg med mye godteri! Jeg har også vært på jobb 2 timer i dag. Jeg jobber som støttekontakt, noe som jeg trives utrolig godt med, og planen er jo og gå videre som sosionom eller i barnevern :)

 

I kveld skal vi ned til naboen min som skal ha fest, så håper det blir gøy! Jeg har ikke dusjet, ordnet meg eller funnet ut hva jeg skal ha på meg! Får vel bare begynne snart, men gidder ikke stresse med det. Jeg skal først se farmen og slappe av litt, også får jeg begynne og gjøre meg klar for kvelden :)

Slenger med et bilde av Jostein med briller! haha. Ikke drep meg:) Du passer briller ganske bra faktisk!

 

Legg igjen en kommentar

