RIHANNA

17 August skal jeg og noen venner på Rihanna konsert i Bergen! Fy F*** så jeg gleder meg. Kan virkelig ikke få sagt det nok. Hun har kommet sterkt tilbake med Albummet Loud, sykt mye bra. Jeg søkte på Bergenhus festning koengen, å fikk opp dette bilde:

Jeg har ikke peiling på Bergen. Noen som vet om dette er Bergenhus festning koengen? Tenk at Rihanna velger å komme 2 ganger (!!) til Norge under verdensturné-en sin, det er ikke verst. Noen mener Rihanna aldri burde farget håret rødt, men vet dere hva? Hun kunne virkelig ikke kledd det bedre. Altså, se her da!

Rett å slett Nydelig spør dere meg! :) Jeg prøver og prøver å ikke høre på sangene hennes før til sommeren, slik at jeg ikke skal bli lei. Veeldig viktig! En ting jeg vurderer når jeg i samme slengen skal til Bergen, er å ta en tatovering. Aner ikke hva enda, men har veldig lyst på!

Alle tatoveringene til Rihanna har en mening, og det er jeg også fast bestemt på å ha. Jeg har ikke tenkt å ta bare for å ta, den skal selvfølgelig ha en mening så klart. Den på bilde over er en av de jeg liker best som Rihanna har. Men hun har den skrevet speilvendt da, slik at når hun står å ser seg i speilet, så ser hun hva som står der. Jeg kommer iallefall til å ta en tatovering når jeg skal til Bergen, men hvilken er ikke bestemt enda. Den skal vertfall ikke være stor, liker de best litt små og ikke på en altfor tydelig plass. :)

4 thoughts on “RIHANNA

    • Brautiful – trying to see the world with eyes wide open:
      Åh, den er kjip! Jeg var kommet inn på siden for å bestille, men så klikket det. I det neste øyeblikket jeg skulle oppdatere, var billettene utsolgt!
      Men så var jeg så heldig i ETTERTID, å få tak i Golden circle billetter! Så føler meg ganske heldig ja :D

Legg igjen en kommentar

