2. april

I går hadde jeg «jentekveld» med Shokkim (Joakim). Vi spiste nachos, som er min favorittrett, elsker det. Kunne spist det HVER helg om det var opp til  meg!  Ellers, såg vi farmen, og Ståle gikk ut som håpet! Endelig. Det eneste Ståle har gjort inne på farmen, er å være negativ, sur og aggressiv. Tror han hadde gjort seg opp en mening om de fleste der inne, og han kranglet med de som var storbonde. Når du oppførte deg på den barnslige måten du gjorde, så kunne du ikke forvente noe annet en å ryke ut før eller siden. Det sa vel seg selv, når Gaute spurte deltagerne hvem som ville ha deg der inne før tvekampen, og det var bare din kone som rakk opp hånden. Menmen, du lagde action da, det skal du ha!

 

Shokkim viste meg en film på youtube, å fy f***! Hahaha:-D. «Hadde det ikke vært for dere rare, hadde det vært veldig vanskelig for oss andre å være normale». TRUE!

Her er den:


 

Idag kl 20.00 begynner den nye sesongen av Linni btw! husk å se! Gleder meg:)

One thought on “2. april

Legg igjen en kommentar

