Paradise hoteel !

I går kveld sovnet jeg og Jostein kl 6 på kvelden. Planen var egentlig bare å slappe av litt, også endte det hele med at vi våknet klokken 3 på natta og ikke skjønte noen ting, haha. Jeg fikk derfor ikke sett paradise hotel, noe som jeg ser fast, så jeg har nettopp sett gårsdagens episode på nett:) Silje gikk ut, noe som jeg ikke har noen mening om egentlig. Så lenge ikke Maren eller Jeanette gikk ut, så var det egentlig greit:) Jeg likte ikke Maren i begynnelsen av paradise, men jeg tror mangen har fått et helt annet inntrykk av henne nå, så jeg har ingenting imot henne lenger :)

 

Om ikke lenge, så er jeg russ! gleder meg veldig. Håper det blir like bra i år som i fjor. Eneste jeg synes er så ufattelig teit med å være «Måløyruss» er forholdet mellom svart og rødrussen her. Her er det rødrussene for seg selv, og svartrussene for seg selv. Hadde ikke ting vært så mye bedre om alle kunne festet sammen? Tror mangen av rødrussene her ikke vil feste med svartrussen, fordi de mener dem ikke er «ordentlig russ». Det synes jeg faktisk blir litt for dumt. De meningene noen av rødrussen har om svartrussen, vil ikke forandre noe. De vil være svartruss uansett, og de er like velkomne på de «store» arrangementene de som vi andre. For det første vil man jo tjene mye mer penger med å lage arrangement hvor begge er inviterte, og for det andre: Mere folk, mer gøy! Se på Eid f.eks. På deres russekro’er er all russ invitert. Svart og rød. Jeg ser virkelig ikke problemet. Men så er det ikke opp til meg. Måløy har vel alltid vært litt sånn.

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

