Nytt

Ja, da er jeg også begynt å blogge. Hah, det hadde jeg ALDRI trodd kom til å skje. Grunnen til at jeg har begynt å blogge, er fordi det har skjedd så enormt mye i det siste. Det har skjedd en del ting jeg ikke er stolt over i det hele tatt, og som har ødelagt så utrolig mye. Folk snakker om det, ting blir sagt å ting blir missforstått. Jeg har ingen interesse av å dele hva som skjedde rundt dette med de som ikke kunne brydd seg mindre. De som bare skal gå rundt å snakke drit og om ting som ikke en gang er SANT, har jeg ikke tenkt å dele alt med. Så derfor har jeg valgt å blogge herfra, siden man kan bruke passord her på bloggr.no :) Jeg kommer derfor til å ha passord på noen av de innleggene som jeg føler bare enkelte får lov å lese:)

Legg igjen en kommentar

